Co można załatwić zdalnie w ratuszu- koronawirus

W trosce o bezpieczeństwo mieszkanek i mieszkańców Słupska oraz wszystkich gości przebywających w naszym mieście, w kontekście zagrożenia chorobą COVID-19, prezentujemy Państwu listę wydziałów Urzędu Miejskiego w Słupsku wraz ze sprawami, które można załatwić elektronicznie – mailowo lub telefonicznie.

W załączonym poniżej pliku do pobrania znajdą Państwo nazwę wydziału, sprawy, jakie można zrealizować bez konieczności wizyty w Urzędzie oraz kontakt telefoniczny i mailowy.

Z doświadczenia wiemy, że wiele tematów można wyjaśnić/zrealizować zdalnie. Dbając o wspólne bezpieczeństwo i w poczuciu odpowiedzialności za słupszczanki i słupszczan prosimy o realizację naszej prośby.

KOMUNIKAT dot. spraw, jakie można załatwić elektronicznie – do pobrania.

from Słupsk https://ift.tt/38JEmr6
via Wiadomości Słupsk

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.